Τοπολογία των Διδύμων


Κάποια στιγμή δημοσίευσα ένα άρθρο με θέμα τις μορφές και τη σχέση τους με τους πλανήτες. Εκεί ασχοληθήκαμε με την βασική δυαδικότητα Μορφής – Περιεχομένου στην υλοποιητική της φάση. Σήμερα ερχόμαστε να καλωσορίσουμε την είσοδο στο ζώδιο των Διδύμων και την έλευση του μηνός Ιουνίου. Οι δύο αυτές αναφορές δεν είναι καθόλου άσχετες ή απομακρυσμένες μεταξύ τους. Αυτό που τις ενώνει είναι ότι στο ζώδιο των Διδύμων γίνεται η πρώτη συνειδητοποίηση της δυαδικότητας, μέσω της ανάπτυξης της νοητικότητας και της συσσώρευσης γνώσης, που εγγενώς αναζητεί―τείνει να μετατραπεί σε σοφία ενότητας. Στο ζώδιο των Διδύμων αναφερόμαστε στην διαδικασία της εμπειρίας & της συνείδησης η οποία προχωράει με την σύνθεση των αντιθέτων που φθάνει σε ολοκλήρωση και έκφραση στο ζώδιο του Ζυγού.

Στην προηγούμενη αναφορά σημαντικό ρόλο έπαιξαν ο Κρόνος και ο Ουρανός και έχουμε με τους Διδύμους τουλάχιστον μία σχέση να αναπτύσσεται μέσω της Αφροδίτης που είναι εσωτερικός κυβερνήτης των Διδύμων, ιεραρχικός του Αιγόκερου και τέκνο του θεού Ουρανού στην Ελληνική Μυθολογία. Αυτοί οι τρεις πλανήτες, Αφροδίτη, Ουρανός και Κρόνος, συγκυβερνούν τον Ζυγό, το ζώδιο ολοκληρωμένης εμφάνισης των εννοιών της αντίθεσης, της ισότητας και της ισορροπίας. Ο Κρόνος αποκόπτοντας τα γεννητικά όργανα του πατέρα του Ουρανού και ρίχνοντας τα στην θάλασσα έφερε το αποτέλεσμα της γέννησης της Αφροδίτης. Τα γεννητικά όργανα του Ουρανού είναι το δεύτερο αιθερικό του τσάκρα, το οποίο είναι το μοναδικό που έχει τεθεί σε ενέργεια μέσα στον εκδηλωμένο κόσμο που ακολουθεί τις Ροές (Ρέα) του Χρόνου (Κρόνου). Στον άνθρωπο το δεύτερο τσάκρα ονομάζεται σεξουαλικό λόγω του ότι συνδέεται με τα γεννητικά όργανα και κυβερνάται από τον πλανήτη Ουρανό. Είναι το κέντρο παραγωγής της βασικής ενέργειας, που πρέπει να κατευθυνθεί επιτυχώς στο έκτο τσάκρα του τρίτου ματιού και να το ενεργοποιήσει. Το έκτο τσάκρα κυβερνάται από τον πλανήτη Αφροδίτη και αποτελείται από δύο πέταλα με 48 πέταλα έκαστο. Βλέπουμε μία αξιοσημείωτη σχέση του δεύτερου με το έκτο τσάκρα και θα δούμε στην συνέχεια την συσχέτιση της Δεύτερης Ακτίνας με την Έκτη και την σχέση τους με το ζώδιο των Διδύμων. Το τσάκρα του τρίτου ματιού σχετίζεται με το ζώδιο των Διδύμων και είναι το σημείο όπου συνειδησιακά επιτυγχάνεται και βιώνεται η ένωση της Πρωταρχικής Πολικότητας και άρα όλων των πολικοτήτων.

Η Αφροδίτη είναι εξωτερικός κυβερνήτης του Ζυγού, ο Ουρανός εσωτερικός και ο Κρόνος ιεραρχικός. Ένα ακόμα σημείο συσχετισμού του Αιγόκερου του προηγούμενου άρθρου με τους Διδύμους είναι το ότι στους Διδύμους πρώτη φορά υπάρχουν δύο σαφώς προσδιορισμένα μέρη. Μεταξύ αυτών των μερών πρώτη φορά αναπτύσσεται η συνείδηση ότι πρέπει να υπάρχει συνεχής και ανεμπόδιστη ροή και έτσι συνδέεται η Ρέα (Ροή), σύζυγος του Κρόνου, με το ζώδιο των Διδύμων. Η Ρέα αποτελεί μία από τις προσηγορίες της Δυάδας, όπως αναφέρει ο Ιάμβλιχος, αλλά και ο Νικόμαχος ο Γερασηνός. Αυτό ας το θυμόμαστε, όταν στην συνέχεια αναφερθούμε στο ότι οι Δίδυμοι είναι το ζώδιο από όπου εκκινεί η δράση της Χριστικής Συνείδησης.

Με αυτό τον τρόπο συνδέεται η Ρέα, που είναι η κύρια υποστηρίκτρια και η εναρκτήρια Δύναμη του Σχεδίου του Δία, με τους Δίδυμους. Διαλογιζόμενοι πάνω σε αυτές τις συνδέσεις και μπορούμε να βρούμε την άκρη του νήματος της σχέσης του Σχεδίου του Δία με την ανάπτυξη της Χριστικής συνείδησης και την φυσική Έλευση του Χριστού. Η εμφάνιση της Ρέας στο ζώδιο των Διδύμων δεν είναι ξένη προς την πληροφορία της Εσωτερικής Αστρολογίας. Σχετίζεται με το ότι ιεραρχικός κυβερνήτης των Διδύμων είναι η Γη. Η Ρέα είναι η μεγάλη Μητέρα θεών και ανθρώπων και η Γη―Γαία είναι μια άλλη όψη του ίδιου αρχέτυπου. Ας μην ξεχνάμε ότι η Γη και ο Κρόνος είναι οι δύο πλανήτες που εκφράζουν την τρίτη ακτίνα της Δημιουργικής Νόησης. Σε αυτές τις σκέψεις βλέπουμε την αιτία που η Γη είναι ο ιεραρχικός κυβερνήτης των Διδύμων. Στην ουσία, η Γη υποκρύπτει ή αποκαλύπτει από το βάθος της την Μητέρα θεών και ανθρώπων Ρέα, την Πρωταρχική Ροή. Αυτά έχουν ιδιαίτερη σημασία για τον πλανήτη μας και εμάς, την ανθρωπότητα του.

Οι σχέσεις Διδύμων, Ζυγού και Αιγόκερου σχετίζονται και με την διαρκή αύξηση του φωτός της ψυχής και την μείωση του φωτός της προσωπικότητας, που ξεκινάει στο ζώδιο των Διδύμων και φθάνει σε μία ολοκλήρωση στο ζώδιο του Αιγόκερου, από την Πύλη του οποίου ενσαρκώνεται ο Χριστός. Υπάρχει όμως ακόμα μία αναφορά που πρέπει να αναφέρουμε και που από μιας αρχής συνδέει το ζώδιο των Διδύμων προς το ζώδιο του Σωτήρα που είναι οι Ιχθείς. Με αυτό τον τρόπο υποδεικνύεται από μία άλλη οπτική ο σωτηριακός χαρακτήρας όλου του Μεταβλητού Σταυρού. Αυτό φανερώνεται με το ότι η Ρέα έσωσε τον Δία δίνοντας στον Κρόνο να καταπιεί μία πέτρα και εξ αυτού ονομάζεται «σώτειρα» στους τελετουργικούς ύμνους των αρχαίων, όπως βλέπουμε στον Ορφικό Ύμνο στην Ρέα. Στο Αρχέτυπο της Δεύτερης Ακτίνας, που εκφράζεται στους Διδύμους για πρώτη φορά, ενυπάρχει εξ αρχής εμφυτευμένη και η ιδέα της Σωτηρίας. Η οποία περνάει στην υλοποιητική της φάση στο ζώδιο της Παρθένου, διακρίνοντας τον Σωτήρα Χριστό και κυοφορώντας τον (Παρθένος), έως την πλήρη εκδήλωση Του (Ιχθείς). Διασυνδέεται το σύνολο της τριάδας των ζωδίων της δεύτερης ακτίνας, Δίδυμοι ― Παρθένος ― Ιχθείς.

Ας παρατηρήσουμε επιπλέον ότι στον Αιγόκερο, το τρίτο ζώδιο κατά την αριστερόστροφη πορεία στον ζωδιακό (Ιχθείς, Υδροχόος, Αιγόκερος), ολοκληρώνεται η δημιουργία της Μορφής, ενώ παίρνει την τελική της όψη η αναζήτηση της συνειδησιακής ένωσης της ψυχής και του σώματος κατά την δεξιόστροφη πορεία στον ζωδιακό. Στους Διδύμους, το τρίτο ζώδιο κατά την δεξιόστροφη πορεία (Κριός, Ταύρος, Δίδυμοι), εκφράζεται και καθιερώνεται το περιβάλλον ανάπτυξης της συνείδησης της πολικότητας Μορφής―Περιεχομένου, ή Σώματος―Ψυχής. Ας προχωρήσουμε όμως στο ζώδιο των Διδύμων πιο συγκεκριμένα.

Η συνειδητοποίηση της πρωταρχικής δυαδικότητας Μορφής–Περιεχομένου στον άνθρωπο είναι η πολικότητα Σώμα―Ψυχή. Η ψυχή είναι το περιεχόμενο του σώματος, όπως το νερό είναι το περιεχόμενο ενός ποτηριού. Αυτή η συνειδητοποίηση είναι που αφυπνίζεται για πρώτη φορά, τίθεται στην πράξη και δημιουργείται η ουσιαστική ενοποίηση και σύμπραξη των δύο πόλων (ψυχής―σώματος), στο ζώδιο των Διδύμων. Η ουσιαστική ενότητα της δυαδικότητας βρίσκεται στο βάθος της ουσίας των Διδύμων και αυτό σχετίζεται και με την συγκεντρωμένη στόχευση του απέναντι ζωδίου τους, που είναι ο Τοξότης, ο οποίος για να πετύχει τον στόχο του πρέπει να υπάρξει ταύτιση άνθρωπου (τοξότη), τόξου και στόχου. Ο ζωδιακός των δώδεκα ζωδίων πρέπει κάποια στιγμή να γίνει αντιληπτός σαν ζωδιακός έξι πολικών αξόνων (Κριός―Ζυγός, Ταύρος―Σκορπιός, Δίδυμοι―Τοξότης, Καρκίνος―Αιγόκερος, Λέων―Υδροχόος, Παρθένος―Ιχθείς) και ειδικά στον άξονα Διδύμων–Τοξότη αυτό γίνεται έντονα φανερό. Ο άξονας αυτός είναι ιδιαίτερης σημασίας για την λειτουργικότητα του πλανήτη μας μέσα στο πλανητικό μας σύστημα. Η πολικότητα Διδύμων–Τοξότη παίζει ένα κυρίαρχο ρόλο στην διαδικασία αφύπνισης, συνειδητοποίησης και εκδήλωσης της Χριστικής Συνείδησης. Ειδικότερα, το ζώδιο των Διδύμων, όντας η έναρξη και η πρώτη αρχετυπική εκδήλωση της Δεύτερης Ακτίνας της Αγάπης―Σοφίας, είναι ο εναρκτήριος τόπος της αφύπνισης και λειτουργίας της Χριστικής Συνείδησης, που αφυπνίζεται και δραστηριοποιείται μέσα από το σύνολο του Μεταβλητού Σταυρού.

Ας παρατηρήσουμε αρχικά ότι οι Δίδυμοι, η Παρθένος και οι Ιχθείς είναι τα ζώδια εκφραστές της δεύτερης ακτίνας (Αγάπης―Σοφίας), ενώ ο Τοξότης, η Παρθένος και οι Ιχθείς είναι τα ζώδια της έκτης ακτίνας του Ιδεαλισμού και της Έμπρακτης Αφοσίωσης, του Μπάκτι γιόγκα αν θέλουμε να δανειστούμε την ορολογία των τεχνολογιών των ανατολικών αδελφών μας. Παρατηρούμε ότι ο άξονας Παρθένου–Ιχθύων είναι ο κοινός τόπος των δύο ακτίνων, ενώ οι Δίδυμοι παίζουν τον ρόλο της αρχετυπικής παρουσίας, τον ρόλο του Είναι και ο Τοξότης ελέγχει, ενσωματώνει–επιβεβαιώνει και θέτει τις ενέργειές του στον ρόλο της εφαρμογής, της επιδίωξης, επικεντρωμένος στον πόλο του Γίγνεσθαι. Αυτή η συσχέτιση των Διδύμων με το Είναι περιέχει και την αιτία που το ζώδιο των Διδύμων δεν είναι εύκολο να βιωθεί ως εκπρόσωπος της Δεύτερης Ακτίνας από τον λιγότερο εξευγενισμένο άνθρωπο. Η Παρθένος όμως και οι Ιχθείς διατηρούν συνθεμένα τόσο το Είναι όσο και το Γίγνεσθαι της Χριστικής Συνείδησης κρατώντας σε στενή διαρκή σχέση και τα άλλα δύο ζώδια, το σύνολο δηλ του Μεταβλητού Σταυρού (Δίδυμοι, Παρθένος, Τοξότης, Ιχθείς). Έτσι αποκαλύπτεται ότι ο Μεταβλητός Σταυρός είναι ο τόπος που διενεργούνται οι διαδικασίες αφύπνισης και δράσης της Χριστικής Συνείδησης στον κόσμο. Ενδιαφέρον είναι το ότι ο Χριστός ανήκει στην δεύτερη ακτίνα, ενώ ο κύριος απόστολος και προωθητής της διδασκαλίας του ο Παύλος λειτούργησε από την έκτη ακτίνα.

Η χαρακτηριστική γωνία της δεύτερης ακτίνας είναι η αντίθεση και οι Δίδυμοι επιπλέον κυβερνάνε τον πυρήνα κάθε πολικότητας στον ζωδιακό, φέροντας ταυτόχρονα το αίτημα για την ουσιαστική Συνύπαρξη των Αντιθέτων. Εδώ βρίσκεται κρυμμένος και ο ένας από τους δύο μεγάλους Νόμους της απόκτησης της Γνώσης και δεν είναι τυχαία οι Δίδυμοι το ζώδιο της πρωτογενούς αναζήτησης και συσσώρευσης γνώσης, της παιδείας, των σχολείων, επειδή στο ζώδιο αυτό κρατιέται μυστικά το Μεγάλο Εργαλείο της έρευνας και της συγκομιδής της γνώσης της Δυάδας. Θέμα με το οποίο ελπίζουμε να ασχοληθούμε, καιρού επιτρέποντος κάποια στιγμή. Με το βαθύτερο αίτημα της ενότητας να ωθεί την γνώση προς το να γίνει σοφία, κατάσταση που περιέχεται στην πολικότητα με το αντίθετο ζώδιο τον Τοξότη, όπως ήδη θίξαμε. Η σοφία δε, έρχεται με την ενότητα δύο πόλων. Του πόλου του Νου και του πόλου της Καρδιάς, που φέρνει την συνειδητή αφύπνιση της διαισθητικής νόησης ή συνείδησης του βουδικού πεδίου.

Μια άλλη όψη της ενυπάρχουσας έννοιας της Ενότητας του ζωδίου των Διδύμων είναι η Επικοινωνία, καθώς μέσα της περιέχει την πρωτογενή βάση, τάση της ενότητας των αντιθέτων, που μέσα από την έννοια και την ροή της επικοινωνίας ωθείται στην εκδήλωση της. Η επικοινωνία είναι διαδικασία ένωσης και γεφύρωσης κάθε απόστασης. Εφόσον υπάρχουν δύο, είναι φυσικό να δημιουργείται κίνηση από το ένα προς το άλλο. Αυτή είναι η μία όψη της Αρχής της Επικοινωνίας, όπως θεωρείται ότι σχετίζεται με το ζώδιο των Διδύμων. Η δημιουργούμενη κίνηση μεταξύ δύο πόλων είναι η επικοινωνία. Από μια άλλη οπτική, τα δύο δημιουργούν την έννοια της συνύπαρξης και της κοινωνίας. Έτσι η κοινωνία είναι άλλη μία αιτία, ένα περιβάλλον έναρξης της επικοινωνίας. Η γλώσσα είναι ένας τρόπος επικοινωνίας, δύο ανθρώπων, ένας τρόπος ένωσης, συνύπαρξης, συγκίνησης, συνουσίας και συγκοινωνίας. Εξ ου και οι ανάλογες λέξεις που χρησιμοποιούνται όπως συνομιλία, συζήτηση, συναλλαγή κλπ. Αλλά και όλες οι μορφές επικοινωνίας προέρχονται από την ίδια υποκρυπτόμενη πηγή των Διδύμων, όπως πχ η τηλεπαθητική επικοινωνία. Θα λέγαμε μάλιστα, ότι η δημιουργία της Ανταχκαράνα επιτελείται κατά την βιωματική κατανόηση της μαθητείας των Διδύμων και υπό την υψηλή εποπτεία του κυβερνήτη των Διδύμων Ερμή και κατά το πέρασμα του στον εσωτερικό κυβερνήτη την Αφροδίτη.

Ο Ερμής είναι εραστής της Αφροδίτης και αυτό σχετίζεται ως υψηλή δραστηριότητα με το ζώδιο των Διδύμων. Είναι η Ανώτερη Αφροδίτη, η Ουράνια Αφροδίτη που ενώνεται με τον Ερμή και αποκαλύπτεται έτσι η Διαισθητική Νόηση της Αφροδίτης, η Ανώτερη Νόηση αποτέλεσμα ένωσης Νου και Καρδιάς. Ο Νους είναι ο Ερμής, ενώ η Αφροδίτη, το Κάλλος, βρίσκεται στην Καρδιά. Δεν υπάρχει Ωραίο χωρίς Καρδιά. Η έντονη ενεργοποίηση του ζωδίου αυτού ή του τρίτου οίκου κάποιου ωροσκοπίου μπορεί να δώσει τηλεπαθητικές ικανότητες και ενδιαφέροντα. Έχει παρατηρηθεί σε άτομα που έχουν ταλέντο και ασχολούνται με το channeling, έντονη ενεργοποίηση του τρίτου οίκου. Άσχετα με το αν υπάρχει μετουσίωση της μαθητείας του ζωδίου, ή αν έχει αποκτηθεί η αναγκαία ικανότητα διάκρισης για να υπάρχει μία ασφαλής και ανώτερη ποιότητα στην επικοινωνία με τους εσωτερικούς κόσμους, ώστε να μην έχουμε επικοινωνία με κατώτερες και αρνητικές μορφές τις οποίες τις θεωρούμε ανώτερες και θετικές.

Η δυαδικότητα αρχικά λειτουργεί συνειδητά μέσω της νόησης. Ο τρόπος δράσης της είναι να ασκεί την Διάκριση μέσα από ερωτήματα που θέτει, όπως τι είναι αληθινό, τι είναι σωστό, τι είναι αρμονικό, κλπ. Έτσι το καλό βιώνεται σαν αυτό που ανήκει και υπηρετεί το βαθύτερο εγώ μας που είναι η ψυχή. Ως κακό, αυτό που ανήκει στον χώρο της προσωπικότητας, όταν αυτή εργάζεται εμποδιστικά για την ψυχή και τα βαθύτερα και πιο πραγματικά «θέλω» μας. Ο άνθρωπος που ζει ταυτισμένος με την Προσωπικότητα του θεωρεί την προσωπικότητα το Περιεχόμενο του Σώματος του και σε αυτή την περίπτωση το ζώδιο των Διδύμων αποτελεί ένα χώρο έκφρασης εγωισμού και ιδιοτέλειας, όπου ο άνθρωπος ασκείται στο να υπηρετεί τον μικρό του εαυτό, ταυτιζόμενος με την συνείδηση της προσωπικότητας του και όχι με τις βαθύτερες επιδιώξεις της ψυχής του. Τρεις βασικές εσωτερικές διατάξεις εμφανίζονται στους Διδύμους από τους διάφορους ανθρώπους και περιέχονται στις επόμενες τρεις φράσεις κλειδιά όπως δόθηκαν από τον Θιβετανό στην «Εσωτερική Αστρολογία» του:

  • ο ανεξέλιγκτος άνθρωπος λέει: «υπηρετώ τον εαυτό μου»
  • ο πιο προχωρημένος λέει: «υπηρετώ τον συνάνθρωπο αδελφό μου»
  • ο μαθητής και ο μυημένος λέει: «υπηρετώ τον Ένα»

Καθώς στους Διδύμους τοποθετούνται στην σωστή θέση τους οι δύο σημαντικοί πόλοι του ανθρώπου, η Ψυχή και η Προσωπικότητα, στην επικράτεια αυτού του ζωδίου κρύβονται και τα σπέρματα των μαχών αναγνώρισης της Ψυχής που βρίσκεται μέσα μας. Μέχρι να φθάσει κάποιος στο να τοποθετήσει έμπρακτα και επιβεβαιωμένα στον ένα πόλο των Διδύμων την ψυχή του, ο άνθρωπος μπορεί να πέσει στην πλάνη να τοποθετήσει στην θέση της ψυχής του, εκπροσώπους του κατώτερου ψυχισμού και του αστρισμού και τότε η δυαδικότητα των Διδύμων έχει την αρνητική της εκδήλωση. Όσοι ασχολούνται με τον εσωτερισμό ή τον αποκρυφισμό και δεν έχουν ακόμα πραγματικά συντονιστεί με την φωνή της ψυχής τους, διατρέχουν τον κίνδυνο να πέσουν σε συστήματα αυτοματικού ψυχισμού, που λειτουργούν μέσω του εντυπωσιασμού (γοητεία, γητεία) και της πλάνης. Αυτό μπορεί να εκδηλωθεί ως στροφή προς την ενασχόληση με κατώτερες ψυχικές δυνάμεις που εντυπωσιάζουν και πλανεύουν τους αδύναμους νόες και οδηγούν στην Χρόνια Καταληψία. Σε αυτή την περίπτωση τον ένα πόλο των Διδύμων αντί να τον κατέχει η Ψυχή, τον κατέχει κάποιο άλλο εξωτερικό πνεύμα. Τέτοιες ψυχικές δραστηριότητες που πλανεύουν και γοητεύουν μέσω του εντυπωσιασμού των αδύναμων είναι πχ η τηλεκινησία, ο πνευματισμός, το πλατειά διαδεδομένο σήμερα channeling, οι διάφορες μορφές κατώτερης μαντείας και μαγείας κ.λ.π. Που όμως για όποιον δεν είναι κατάλληλα ενημερωμένος και προετοιμασμένος όλα αυτά συμβάλουν στην διόγκωση του κατώτερου Εγώ, της Προσωπικότητας, με την επακόλουθη αύξηση της αλαζονείας, του αρνητισμού και της κατοχής από αρνητικά, κατά κανόνα, πνεύματα.

Σήμερα ο αριθμός κρουσμάτων πνευματικής καταληψίας έχει πλέον ξεφύγει από κάθε φαντασία. Η καταληψία με διάφορες αιτίες αποτελεί πραγματική επιδημία των ημερών μας. Ο δρόμος αυτός είναι η εύκολη οδός, αφού έλκεται σε αυτήν κάποιος από τον γυαλιστερό και εύκολο εντυπωσιασμό. Οι αποκτώμενες δυνάμεις είναι αυτά που λέγονται «κατώτερα σίντις» στον Ινδουισμό και είναι ανεπιθύμητες επιτεύξεις που θολώνουν την πρωτογενή πολικότητα που θέτουν οι Δίδυμοι και που στο βάθος της είναι στην πραγματικότητα το Εν. Η μόνη οδός επιτυχούς περάσματος από αυτή την κατάσταση είναι το να έχει πρώτα κατανοηθεί και ξεπεραστεί από τον αναζητητή ο αστρισμός και να έχει αναπτυχθεί η πραγματική διαίσθηση, η διαισθητική διάνοια. Να γίνει δηλαδή η αφύπνιση της συνείδησης του πέμπτου βουδικού πεδίου, μέσω της Αφροδίτης εκφραστή της Πέμπτης Ακτίνας, που θα καταστήσει σαφές το ότι η συνείδηση του αστρικού κόσμου δεν είναι παρά μία παραμορφωμένη απομίμηση της. Αυτή η συνείδηση, πρέπει να γίνει ο φάρος που θα φέγγει στον οδοιπόρο του δρόμου της Ζωής. Θα έχει βρεθεί τότε ο Τόπος όπου η Φιλότητα και η Σοφία υπάρχουν ενωμένες ως Εν, ως οι όψεις του Ενός και θα μπορεί ο οδοιπόρος να πει όπως «Εκείνος έφα», ότι είναι ένας Φιλό-Σοφος. Που επιβεβαιώνει ότι η Φιλότητα (Αγάπη) και η Σοφία είναι Ένα.

ΕΙΘΕ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ!
ΕΙΘΕ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ ΑΝΩΤΕΡΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!